Weekly Floralpunk Update

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Sooo what's new this week at Floralpunk ? Actually I'm not even supposed to write these blog entry because I'm not there haha. Blush is heavily in the making (our own brand), packaging is all done and we are waiting to receive the first shoe samples on Monday, hopefully with good results. Actually I liked our first production company, they somehow had more sense for aesthetic and the first sample was really good but then somehow they said that they are not able to produce anymore. Too bad. I've been wasting almost two months for shoe samples, can you believe it ? Like wtf. If things go fast, they go super fast in Vietnam, but if they go slow it's so slow, you start to get grey hair -.- Anyway, I set the launch date for December, still a bit far but time goes by really by fast, and it's a lot of work till then. Better start early and do things well. I want the launch of Blush to be a big deal ! Gotta produce a lot before Christmas, because from experience I know that end of December till after Chinese New Year are fucking shit months. Nothing gets done, and you can't do anything about it except for waiting. I also would love to make clothes, but I need someone who has experience in pattern cutting, a fashion design student, who would be dedicated to Floralpunk and Blush. Not every fashion design student has to establish an own brand. So if anyone is looking for a good salary in a cool working environment and has experience and can help me visualise my ideas, hit me up !!! Except for Blush, nothing much new to Floralpunk. Some new products, weekend markets here and there. Watches are almost completely out of stock but we are already awaiting the next supply by Tuesday. I can't waittt because this time I ordered different kind of watches, and that's awesome. I grow tired of my own products quite fast. I also managed to order new bags from Korea and the candles from my friend Sonya. Sonya is the founder of Blüte, a scent-making brand from Seoul. Sooo, I hope I will have a lot of new really cool as fuck products until December, so you can do major christmas shopping at Floralpunk !